neljapäev, 30. märts 2017

Filmid

Tere,

Täna kirjutan ma oma lemmikfilmidest. Mulle meeldivad väga erinevad filmid, kõige rohkem meeldivad põnevusfilmid ja komöödiafilmid. Vahest meeldib vaadata ka õudusfilme. Kinos käin normaalselt, umbes kaks korda kuu jooksul. Kinos mulle meeldib väga käia.


Minu üks lemmikfilmidest on "Lahkulööja", sellel on 3 osa. See film räägib tüdrukust nimega Beatrice, kes peab valima oma killu. Ta läheb kartmatude juurde ja need osad räägivadki tema seiklusest. Algsed raamatud on kirjutatud Veronica Rothi poolt.





Mu üks lemmikfilmidest on ka "Ristunud teed". See on armastusfilm, mis räägib Lukest, kes on rodeoratsutaja ja Sophiest kes on kunstihuviline.Noorte ootamatust kohtumisest saab alguse kirglik suhe. See film oli minu jaoks väga südamlik.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar